Tuesday, October 16, 2018

O meni





Diplomirala sam na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu na Katedri za anglistiku. Stručno usavršavanje sam najpre obavila u Velikoj Britaniji, a zatim sam pohađala veliki broj stručnih seminara u Srbiji. Master studije sa prosekom 10,00 završila sam na Filološkom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci odbranivši tezu iz oblasti Metodika nastave engleskog jezika. Dugogodišnje iskustvo u nastavi engleskog jezika stekla sam u okvirima formalnog (osnovna škola, gimnazija, srednja stručna škola, univerzitet), neformalnog (privatne škole stranih jezika) i informalnog obrazovanja u Srbiji i Republici Srpskoj (BiH). Pored neposrednog rada u nastavi, na poziv obrazovnih organizacija,  držim stručne seminare i obuku novih nastavnika engleskog jezika. Kroz ove seminare i obuku prošli su nastavnici dve privatne škole stranih jezika u Banjaluci. Majka sam  dvojezičnog trinaestogodišnjeg deteta (srpski - engleski). Živim i radim u Banjaluci. 

Fokus mog interesovanja su rana dvojezičnost i rad na razvoju veštine govora kod odraslih "lažnih" početnika.

Časovi in - person i online. Fleksibilni termini.
Viber: 066/206 050 (Bosna i Hercegovina)
E-mail: engleskijezik.milena@gmail.com

IG: https://www.instagram.com/englishteacherbl/

MOJA JAVNA PREDAVANJA I GOSTOVANJA U MEDIJIMA 
Ukoliko Vas zanima dvojezičnost u predškolskom dobu, pogledajte moj blog: DVOJEZIČNA DECA

No comments:

Post a Comment